Ondersteuning

Naast het ontwikkelen van toepassingen en websites ondersteunen wij bedrijven, instellingen en particulieren bij de inzet van ICT. Deze ondersteuning kan bestaan uit:

Helpdesk
Wij bieden helpdesk voor het oplossen van hardware-, software- en/of internetproblemen. Een veelgevraagde service van ons is ‘Directe ondersteuning‘. Hierbij maken we gebruik van Teamviewer om op afstand, via het internet, mee te kijken op uw computer en deze mede te bedienen. De meeste problemen kunnen op deze wijze worden verholpen. Mocht ‘Directe ondersteuning’ niet tot het gewenste resultaat leiden, kunnen we uiteraard een afspraak maken om het probleem ter plaatse op te lossen.

Aanschaf en installatie hard- en software
Wij bieden advies en ondersteuning bij de aanschaf en installatie van een PC met bijbehorende randapparatuur, software, de inrichting van een netwerk en de aansluiting op het internet. Wij kunnen bemiddelen tussen u en leveranciers om tot een goede prijs-kwaliteitverhouding te komen.

Training
Wij bieden computer- en/of softwaretrainingen voor groepen en particulieren. Deze kunnen variëren van een eenvoudige uitleg over het gebruik van bijvoorbeeld Word, Excel, Google of e-mail tot het verzorgen van een meerdaagse cursus aan bedrijven;